Deustalks con Sergio Rodas, Director de Marketing en EFOR, Internet y Tecnología

Sergio Rodas, Director de Marketing en EFOR, Internet y Tecnología

08/03/2018
Sede Deusto Business School en Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitu, martxoaren 8an, osteguna, izango den Deustalks-era. Ekitaldia Madrilgo Deusto Business Schoolen izango da. Oraingoan gurekin lankidetzan izango dugu Sergio Rodas, EFOR, Internet eta Teknologiako Marketineko zuzendaria. Hitzaldi hau eskainiko du: Automatizacion del Marketing. Claves y estrategias de éxito para crear experiencias únicas para el consumidor.

Rodasek Marketinaren Automatizazioaren kontzeptuaren azalpena eskainiko du, bi arlotan arreta jarrita:

Nola egin dezaket errealitate eta artikulatu nire negozio emaitzen hazkundea, nire erabiltzaileekiko harremana hobetuz, modu azkar eta eraginkorrean, bezeroarengan esperientzia positiboa sortuz?

Prozesu horren bidez lortzen da enpresa bateko produktu edo zerbitzu baten salmentaren amaierako faseak automatizatzea.

Onuradun nagusiak:
Jakizu zeintzuk diren zure kanpaina eta marketin prozesuak automatizatzearen abantailak.

Erabil ezazu komunikazio pertsonalizatua zure bezeroekin.

Lortu zure kanpainen inpaktu handiago portaera marketinari esker.

Lortu denbora gehiago eta gehitu erantzuteko azkartasun eta gaitasuna bezeroekin.

Amaieran aperitiboa eskainiko da hallean.

Izena emateko…