Encuentro con José Antonio Herce y Rafael Doménech

José Antonio Herce y Rafael Doménech

24/05/2022
CRAI – 7ª planta – Biblioteca de la Universidad de Deusto. Ramón Rubial, 1, 48009 Bilbo, Bizkaia

Deusto Business Alumnik, BBVArekin lankidetzan, gonbidapena egiten dizu Rafael Doménech BBVA Research-eko Analisi Ekonomikoko arduradun eta Valentziako Unibertsitateko Ekonomia Fakultateko Analisi Ekonomikoko Saileko katedradunarekin eta Jose Antonio Herce Pentsioen BBVA Institutuko Adituen Foroko lehendakariarekin topaketan parte hartzera. Izenburua: pentsioak eta epe luzeko aurrezkia egungo testuinguruan. Hedapen mediatikoa dugu.

Agustín Garmendia Deusto Business Alumniko presidenteak eta Carlos Gorría BBVAko iparraldeko lurralde-zuzendariak ere parte hartuko dute. Eztabaidaren moderatzaile arituko da Naiara Tobalina Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia.

Zein puntutan dago pentsioen egungo erreforma? Nahikoa izango da sistemaren jasangarritasuna etorkizuneko belaunaldientzat garantizatzeko? Zein izango da gure egungo gazteen pentsioa? Aurreztu egin behar dugu etorkizuneko pentsioa osatzeko? Aditu onenek gai horiek eta beste batzuk jorratuko dituzte, gure sistemaren etorkizuna eta iraunkortasuna bermatzeko beharrezkoak diren erreformak aztertzeko.

Egitaraua:

9:30 Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko lehendakariaren hitzak.

9:35 Carlos Gorria BBVAko iparraldeko lurralde-zuzendariaren hitzak.

9:40 Elkarrizketa adituekin: Rafael Doménech, BBVA Research-eko Analisi Ekonomikoko arduraduna eta Valentziako Unibertsitateko Ekonomia Fakultateko Analisi Ekonomikoko Saileko katedraduna, eta José Antonio Herce, Pentsioen BBVA Institutuko Adituen Foroko presidentea.

Moderatzailea: Naiara Tobalina Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia.

10:50 Agustín Garmendia Deusto Business Alumniko presidenteak, itxiera.

Izena emateko…