Deusto Merkataritza Zirkuluaren 10. bilera: “La incidencia de la jurisprudencia del Tribunal de Justicia de la Unión Europea en el Derecho privado interno”.

2019/10/24
Faculty Club-a. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto Merkataritza Zirkuluaren 10. bilera, ostegunean, urriak 24, 18:00etatik aurrera, Deusto Business Schooleko Faculty Club-en: “La incidencia de la jurisprudencia del Tribunal de Justicia de la Unión Europea en el Derecho privado interno”.

Oraingoan, hizlari gonbidatu modura, gurekin izango dugu Francisco Marín Castán, Auzitegi Goreneko Lehen Salako presidentea, eta hitzaldi hau eskainiko du: “«El diálogo entre el Tribunal de Justicia de la Unión Europea y la Sala Primera del Tribunal Supremo“.

Horretaz gain, Deusto Merkataritza Zirkuluaren ikasturtearen inaugurazioa egingo dute Deustuko Unibertsitateko eta Unibertsitateko errektore José María Guibert-ek, (S.I.) eta Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko dekano Gema Tomás-ek.

Bilerari hasiera ematen arituko da Juan Luis Ibarra EAEko Justizia Auzitegi Nagusiko presidentea.

Deusto Merkataritza Zirkulua enpresen egungo erronken inguruan hausnartu eta ikuspegi juridikotik irtenbideak bilatu beharretik sortu den ekimena da.