Zuzenbide Fakultatearen 130. urteurrena, “Vive el Derecho” 3. Elkarrizketa Josu Erkorekarekin, Comunicar en Derecho

Zuzenbide Fakultatearen 130. urteurrena,
2017/03/22
Gradu aretoa. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Zuzenbide Fakultatean 130. urteurrena ospatzeko ekitaldiekin jarraitzen dugu. Oraingoan ” Vive el Derecho” arloko 3. elkarrizketa ospatuko dugu, “Comunicar el Derecho” elkarrizketarekin.

“Vive el Derecho”, arlo ezberdinetako profesionalak, juristak eta ikasleak biltzen dituen elkarrizketak dira.

Elkarrizketa honetarako, gure artean izango dugu Josu Erkoreka, Eusko Jaurlaritzaren bozeramailea eta Gobernantza eta Autogobernuko sailburua. Gainera, elkarrizketa zuzentzeko, El Diario Vasco egunkariko kazetari bat egongo da.

Ekitaldia martxoaren 22an ospatuko dugu, Donostiako campuseko Gradu Aretoan, 12:00etan.

Bertara joateko asmoa baduzu, izena eman hemen