Deusto Law Alumniren 25. Urteurrena

2018/06/21
Paraninfoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto Law Alumnik 25 urte bete ditu eta aukera ezinhobea da elkartzeko.
Aparteko ospakizuna egin nahi dugu, promozio guztietako ikaskideekin eta horregatik gonbidatu egiten zaitugu beti zure etxea izango den lekura, gure Zuzenbideko Fakultatera.

Zenbat eta denbora gehiago izan ikasketak zenituenetik, motibo gehiago dauzkazu orain itzultzeko.
Ekitaldia prestatzen ari gara, Carlos Sobera (1985eko promozioko alumnia) egongo da gurekin eta proposatuko digun ibilbidean promozio guztietakoek aurkitu ahal izango duzue zuen lekua.

Ezin dugu ahaztu nortzuk izan ziren gure irakasleak, haiei ere merezi duten omenaldia egingo diegu.
Ondoren, koktela partekatuko dugu klaustroan.

Ez galdu aukera!