Tailerra: “Robotika, programazioa, 3D diseinua eta bMaker bidez weba garatzea”
Tailer praktiko honetan ikasiko duzu nola bMaker bidez errazago eta era entretenigarriagoan landu ahal izango dituzun ikasgelan gaitasun teknologikoak, hala nola, robotika, programazioa, app mugikorren diseinua, 3D diseinu eta Inprimaketa edo web garapena. Hori guztia, ikasleen sormena eta gaitasun artistikoen garapena gako diren ikuspegitik.
Irakaslea Luis Martín izango da, Madrilgo Unibertsitate Politeknikoko Topografiako Ingeniari Teknikoa. BQko Hezkuntza departamentuko kide da 2014tik, eta gaur egun, Project Manager modura lan egiten du hezkuntza edukien arloan, DIWO edo bMaker proiektuetan hartu du parte, departamentuko prozesuak eta baliabideak doitzen. 3D Diseinu eta Inprimaketako irakasle da UNIRen.
Oharra: Zentro bakoitzetik irakasle bat baino gehiago joan daitezke.