Dementzia Frontotenporalaren Nazioarteko 3. Astea

2017/10/26
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Dementzia Frontotenporalaren Elkarteak, Psikologia eta Hezkuntza Fakultatearekin batera, Dementzia Frontotenporalaren (lehen “Pick-en gaixotasuna” izenez ezaguna) Nazioarteko 3. Astea antolatu du.

Hasiera ekitaldian Josu Solabarrieta Psikologia eta Hezkuntza Fakultateko Dekanoa izango da. Hizlarien artean, Deustuko Unibertsitateko Neuro-e-Motion (gaixotasun neuromuskularrak) ikertaldeko ikertzaile bi egongo dira: Manuel Pérez Alvarezek Demencia frontotemporal y esclerosis lateral amiotrófica ELA izeneko hitzaldia eskainiko du eta Alicia Aurora Rodríguezek, La importancia de los cuidados en el proceso de la demencia frototemporal.

Beste gai batzuk ere landuko dituzte Basurtoko Ospitaleko eta Arabako Unibertsitate Ospitaleko profesionalek. Diagnóstico y tratamiento de la demencia frontotemporal, Degeneración frototemporal en el Biobanco Vasco-Unidad de Cerebros eta  Demencia frototemporal y genética izeneko hitzaldiak egongo dira.