Deusto Merkataritza Zirkuluaren 7. bilera: Balore Merkatuaren Batzorde Nazionala eta Gobernu Korporatiboa

2018/06/13
Faculty Club-a. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Ekainaren 13an, Deustuko Unibertsitateko Faculty Clubean, Deusto Merkataritza Zirkuluaren 7. bilera egingo da. Oraingoan, hizlari gonbidatua da Sebastian Albella Amigo, Merkatuaren Batzorde Nazionalaren Batzordeko presidentea eta Estatuko abokatua eszedentzian.

Oraingo edizioan, hau izango da gaia: “Balore Merkatuaren Batzorde Nazionala eta Gobernu Korporatiboa”

Deusto Merkataritza Zirkulua enpresen egungo erronken inguruan hausnartu eta ikuspegi juridikotik irtenbideak bilatu beharretik sortu den ekimena da.

Jardunaldiaren programa honako hau izango da:

18:00 Bileraren hasiera
Pedro María Azpiazu Uriarte
Eusko Jaurlaritzako Ogasun eta Ekonomia sailburua

18:10 Egungo egoera Zirkuluan
David Fernández de Retana eta Unai Olabarrieta
Abokatuak

18:20 Hitzaldia «La visión de la CNMV sobre el gobierno de las empresas»
Sebastián Albella Amigo
Balore Merkatuaren Batzorde Nazionaleko presidentea. Estatuko abokatua eszedentzian

Gaiaren aurkezpen akademikoa eta hizlariarena: Alberto Emparanza Sobejano, Euskal Herriko Unibertsitateko Merkataritza zuzenbideko katedraduna.

19:15 Eztabaida
Gidari eta moderatzailea: Irantzu Irastorza Martínez, abokatua eta KUTXABANKeko Aholkularitza juridikoaren eta lehendakaritzako kabinetearen zuzendaria.

20:00 Amaiera eta koktela