EAZ+Ingurune Digitaleko Zuzendaritza eta Deusto Finance Programme harrera saioa

2018/09/04
La Comercial eraikina. Hermanos Agirre 2 48014 Bilbao

Irailaren 4an, 9:00etan, Deusto Business Schooleko ikasle berriei ongietorria egingo zaie La Comercial eraikinean.

EAZ+Ingurune Digitaleko Zuzendaritzako ikasleak 12. gelan hasiko dira eta Deusto Finance Programmekoak 14. gelan (1. solairuan).

Jardunaldian, ikasleek aukera izango dute titulazioaren koordinatzailea ezagutzeko eta informazioa jasotzeko fakultateek eskaintzen dituzten baliabide eta zerbitzuei buruz, eta ikasketen beste arlo garrantzitsu batzuei buruzkoa ere bai.

Horrez gain, izan ditzaketen zalantzen inguruko orientazioa jasoko dute eta, ekitaldia amaitzean, unibertsitateko txartela jasoko dute.