EAZ+Ingurune Digitalen Zuzendaritzakoen harrera saioa

2019/09/04
La Comercial eraikina. Hermanos Agirre 2 48014 Bilbao

Irailaren 4an, 10:00etanDeusto Business Schooleko ikasle berriei ongietorria egingo zaie La Comercial eraikinean. EAZ+Ingurune Digitalen Zuzendaritzako ikasleak 12. gelan hasiko dira (1. solairuan).

Jardunaldian, ikasleek aukera izango dute informazioa jasotzeko fakultateek eskaintzen dituzten baliabide eta zerbitzuei buruz, eta ikasketen beste arlo garrantzitsu batzuei buruzkoa ere bai.

Horrez gain, izan ditzaketen zalantzen inguruko orientazioa jasoko dute eta, ekitaldia amaitzean, unibertsitateko txartela jasoko dute.