Deustobide Hiritartasun Eskola 2022-2023 ikasturtearen hasiera ekitaldia

2022/09/29
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustobide Hiritartasun Eskola 2022-2023 ikasturtearen hasiera ekitaldia

DeustoBidek, herritartasun eskolak, egiten duen lehen irekiera ekitaldia da, helburua da DeustoBide osatzen dugun komunitate osoa batzea datorren ostegunean, irailak 29, ikasturte berri baten hasieran.

?Sarrera librea edukiera bete arte
??Kapera gotikoa – 17:00 h.
Ikasturte hasierako Eukaristia eta, aurten, Mikel de Viana irakasle maitearen oroitzapenez.
??Deustuko Unibertsitateko Auditoriuma – 18:00 h.
DeustoBideko ikasturte hasierako ekitaldi ofiziala:
1. Harrera instituzionala
2. Ikasturte hasierako ikasgaiaren berrirakurketa: «Los Objetivos de Desarrollo Sostenible: Hacia un Nuevo Contrato Social Intra e Inter-generacional»
Irakaslea: Felipe Gómez Isa, Zuzenbide Fakultateko irakasle doktore eta katedraduna