Ekintzailetzako eta Berrikuntzako Lidergoko programei amaiera emateko ekitaldia

2021/07/01
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deustuko Unibertsitateak eta Comillas ICAI-ICADE Unibertsitate Pontifizioak atsegin handiz gonbidatu dute 2020-2021 Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Publikoko (PLPE) eta Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Korporatiboko (PLCE) programen amaierako ekitaldira.

Hitzordua uztailaren 1ean izango da, 17:00etan, Deusto Business School Madriden (Castelló 76) eta bertan izango da Espainiako Gobernuko presidente ohia, Felipe González jauna, eta bi unibertsitateetako ordezkariekin eta beste erakunde batzuekin batera parte hartuko du.

Ekitaldia streaming bidez soilik jarraitu ahal izango da, izena eman bezain laster bidaliko dizugun esteka baten bidez.

IZENA EMATEKO

Informazio gehiago: