PIC 2017-2018 Zibersegurtasunaren Berrikuntzarako programaren amaiera ekitaldia

2018/07/03
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta ICADE Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaituzte Zibersegurtasunaren berrikuntzarako programaren 2017- 2018ko edizioaren inaugurazio ekitaldira.

Ekitaldia uztailaren 3an izango da, Madrilgo Deusto Business Schoolen egoitzan (Castelló 76). Zibersegurtasuneko adituak izango dira bertan, besteak beste Javier Zaragoza, Auzitegi Goreneko fiskala; Alberto Hernández, INCIBEko zuzendari nagusia eta Eloy Velasco, Auzitegi Nazionaleko epaile magistratua eta PICeko zuzendaria.

Amaiera ekitaldiaren barruan, parte hartzaileek programaren barruan garatu dituzten proiektuak aurkeztuko dituzte, guztiak dira zibersegurtasunarekin lotutakoak.

Aurkezpen bakoitza 200 segundukoa izango da eta ekitaldira joaten direnek proiekturik onena aukeratzen parte hartu ahal izango dute.

IZENA EMATEKO

Agenda:

18:00 – Hasiera instituzionala

• Eloy Velasco jn., Entzutegi Nazionaleko magistratua eta Zibersegurtasunaren berrikuntzarako programako zuzendarikidea.
  • José María Pérez Garrido jn., Icade Business Schooleko zuzendaria
  • José María de la Torre jn., HPE Españako presidentea (ziurtatu gabe)

18:10 – Klase magistrala

• D. Alberto Hernández, INCIBEko zuzendaria