Deustuko Unibertsitate Komertzialaren, Deusto Business Scholen eta Agirre Bizkaitar Fundazioaren Mendeurrena ospatzeko ekitaldia

2016/06/10
Auditorio Pedro de Icaza. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Deusto Business Scholek eta Agirre Bizkaitar Fundazioak Deustuko Unibertsitate Komertzialaren, Deusto Business Scholen eta Agirre Bizkaitar Fundazioaren Mendeurrena ospatzeko ekitaldira joateko gonbidapena egiten dute.

Ekainaren 12a, ostirala

Hasiera ekitaldia:
Guillermo Dorronsoro, Deusto Business Schooleko dekanoa.
Rafael de Icaza, Agirre Bizkaitar Fundazioko lehendakaria.

PROGRAMA

Deusto Business Schoolen balioen adierazpena, Guillermo Dorronsoro Deusto Business Schooleko zuzendariaren eskutik.

Agirre Bizkaitar Fundazioaren urteurrena dela eta argitaratu den liburuaren aurkezpena, Rafael Icaza, Agirre Bizkaitar Fundazioko lehendakariaren eskutik.

Bideoaren aurkezpena gure ikasle ohi eta Alumniko kide direnen partaidetzarekin.
Bernaola Fundazioaren liburuaren aurkezpena, Francisco Javier Deniz Bernaola Fundazioaren lehendakariaren eskutik.

Omenaldia Komertzialeko dekanoei.

Agirre Bizkaitar Fundazioa Deusto Business Alumni DBAko ohorezko bazkide izendatzea. Agustin Garmendia, Alumni DBAko lehendakariak emango du Diploma.

1966ko promozioari urteurreneko oparia ematea.

1966ko promozioaren ordezkariaren hitzak.

Amaiera ekitaldia emango du José María Guibert errektoreak.

Balioen Adierazapen idatzia banatuko da, irteeran.

Mendeurrena ospatzeko argazkia ekitaldira joandako alumniekin.

Amaieran: Euskalduna Jauregira joateko autobusa egongo da behar dutenentzat.

Oroitzapenezko kontzertua

20:00etan – Euskalduna Jauregian

Hasiera ekitaldia: Ongietorria emateko hitzak eskainiko ditu Rafael de Icazak, Agirre Bizkaitar Fundazioaren lehendakariak.

Programa:

Euskadiko Orkestra Sinfonikoa.
Nemanja Radulovic, bibolina.
Erik Nielsen, zuzendaria.

J.C. Arriaga: Los esclavos felices, obertura (8’)

P. I. Tchaikovsky: Hamlet, obertura (20’)

P. I. Tchaikovsky: Concierto para violín y orquesta en Re mayor (33’)

Ekitaldiaren amaieran koktela eskainiko da.

Joateko beharrezkoa da gonbidapena izatea.

Informazio gehiago eskatzeko Deusto Business Alumnirekin jarri behar da harremanetan, telefono hauetan: 944 456 345 – 943 297 331