2020-21 ikasturtearen hasierako ekitaldi ofiziala

2020/09/23
Paraninfoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateak 2019-2020 ikasturtearen inaugurazioa egingo du irailaren 23an, asteazkenean, Paraninfoan

Ekitaldiak:

10:30ean Espiritu Santuaren meza.

12:00etan, Ekitaldi akademikoa, honako programa honen arabera:

1. 2019-2020 ikasturteko memoria.
  2. Irekiera-hitzaldia “2030. Mundua, hiriak, lurraldeak eta komunitateak eraldatzen dituzten pertsonak”, Roberto San Salvador del Valle, Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko katedraduna, izango da hizlaria.
  3. Errektorearen hitzak.
  4. Eusko Jaurlaritzako lehendakariaren hitzak.

Osasun krisia eta edukiera mugak direla eta, ekitaldiaren presentzialtasuna murriztu egingo da, bai kanpoko agintariei dagokienez, bai unibertsitate komunitateari berari dagokionez; beraz, aurten, irakasleen klaustroa fakultateetako batzordeetako kideek ordezkatuko dute, aurrez aurre.

Aurten, ikasturte hasierako ekitaldia Youtubeko gure kanalean emango dahttp://deus.to/acto-apertura