Lidergoko bazkaria Ignacio Aguado Madrilgo erkidegoko presidenteorde, Kirol eta Gardentasun sailburu eta bozeramailearekin

2020/02/03
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business School eta Icadek atsegin handiz gonbidatzen zaitugu gure Lidergoko Bazkarien edizio berri batera. Ekitaldian, Ignacio Aguado izango dugu hizlari.

Deusto Business Schooleko lidergoko bazkariak enpresa handietako zuzendariei zuzenduta daude, eta helburu dute lehen eskutik ezagutzea garrantzi publiko eta ekonomiko handiko erakundeen arrakasta kasuak eta empresa errealitateak.

Chatham House Rules sistema erabiltzen da bazkarietan. Arau horiek ez dira aplikatuko ekitaldian kazetariren bat egonez gero, kasu horretan  argi adieraziko zaie parte hartzaileei.

IZENA EMATEKO

Argibide gehiago: