Amazon: Interneteko harraparia ala zure negozioaren aliatu omnikanala?

2018/11/27
Deusto Business School Bilbao. Hermanos Aguirre. 2

Amazon erraldoia bilatzaileetan gure posizionamendua hobetu nahi duen SEO estrategien lehiakide bihurtu da. Hain dimentsio handia hartu du, litekeena da bere merkataritza elektronikoak geure online dendak baino hobeto kokatzea gure produktuak.

Testuinguru horretan, gero eta marka gehiagok nahi dute egoera arrakastaz kudeatzeko gakoa aurkitzea. Amazoni txikizkako kanal osagarri gisa edo merkatuan aurkari gisa  ikusi behar da? Zer arrisku du hirugarrenen plataformetan saltzeak? Nola erakartzen dute marketplaces-etara  gero eta atxikiago dagoen kontsumitzailearen arreta?

Galdera horiei erantzuteko, Deusto Business Schoolek  Amazon: ¿depredador de Internet o aliado omnicanal de tu negocio? hitzaldira gonbidatu nahi zaitu. Azaroaren 27an izango da, 19:00etan,  Deustuko Unibertsitateko Bilboko campusean.

Hitzaldia Merkataritza Zuzendaritzako Programa (PDC), barrukoa da eta hizlaria Álex Rayón izango da, Deustuko Unibertsitateko Big Data Analytics programetako irakasle eta zuzendaria.

Inscribirse

Informazio gehiago: