Haurren trauma kasuen analisi klinikoa

2023/03/25
Universidad de Deusto

Kontsulta profesionaletara iristen diren kasuen espezifikotasunak Psikologia Orokorreko masterren prestakuntza gainditzen du, baita espezializazioena ere.

Helburua da arazo espezifikoak ulertzea eta etengabe eguneratzea, profesionalek kontsultan aurkitzen dituzten erronkei erantzuteko.

Kontsultan artatutako benetako kasu ezagunak erabiliko dira, esku-hartzearen zentzua eta kasu bakoitzerako lan-helburuak zehazteko.

Banakako eta taldeko lana uztartuko dira, azaldutako kasuekin inplikatzeko jarrera sustatzeko, jardunaldiko agente aktibo izatea sustatzeko eta parte hartzaileen pentsamendu psikoterapeutikoa errazteko.

Eduki teorikoak talde-dinamiketan parte hartzearekin konbinatuko dira, ikaskuntza kognitiboa eta esperientziazkoa ahalbidetzeko, ezagutzak trukatzeko eta elkartzeko espazio bat sortzeko, ez soilik informaziokoa.

Ariketa praktikoak egingo dira, eta ikasleek saioan jorratutakoa aplikatu beharko dute, klasekoarekin bateratzeko eta, horrela, eskuratutako ezagutzak sendotzeko.

HARTZAILEAK

Psikologia eta psikiatriako ikasleak eta osasun mentaleko profesionalak, hala nola psikologoak eta psikiatrak.

Estudiantes de psicología y psiquiatría y profesionales de la salud mental como psicólogos y psiquiatras.

Hizlaria: Beatriz Lapuente

Izena ematea, Alumni ez direnentzat: 60€