2022-23 ikasturtearen hasiera ofiziala Deustuko Unibertsitatean

2022/09/21
Capilla Gótica y Paraninfo

Deustuko Unibertsitateak 2022-2023 ikasturtearen inaugurazioa egingo du asteazkenean, irailak 21, Bilboko campuseko Paraninfoan.

Ekitaldien ordena:

– 10:30ean, Espiritu Santuaren meza, Joseba Segura Bilboko elizbarrutiko Gotzaina buru dala.

– 12: 00etan, ekitaldi akademikoa, honako programa honen arabera:

1. 2021-2022 ikasturteko memoria.
  2. Inaugurazio irakasgaia: “Los Objetivos de Desarrollo Sostenible: Hacia un Nuevo Contrato Social Intra e Inter-generacional”. Zuzenbide Fakultatea, Felipe Gómez Isa doktorea.
  1. Errektore Gorenaren hitzak.
  2. Eusko Jaurlaritzako lehendakariaren hitzak.

Ekitaldira joateko,  inprimaki hau bete behar da,  irailaren 15a baino lehen, egun hori barne.