Deusto Business Alumni 2023ko Batzar Nagusia

2023/06/19
Auditorio Pedro de Icaza. Hermanos Aguirre,2 – 48014 Bilbao

Dei egiten dizuegu Deusto Business Alumniren Batzar Nagusira. Ekainaren 19an izango da, formatu telematikoan eta aurrez aurre, Bilbon.

– Aurreikuspenen arabera, Ohiko Batzar Orokorra 18:30ean hasiko da, bigarren deialdian.

– Batzarra telematikoki eta aurrez aurre egingo da Bilbon, Pedro Icaza auditorioan (La Comercial eraikineko ataria).

– Bazkide guztiek izango dute aukera Batzarra zuzenean ikusteko, aurrez aurre edo gure webgunearen azalean agertuko den bannerraren bidez: www.deustobusinessalumni.es. Sartzeko, zure NAN zenbakia sartu beharko duzu. Webgune pribatu honetan, honako hauek izango dituzu:

•  Zuzenekoaren erreproduzigailua.
  •  Galderak egiteko txata.
  •  Erreproduzitzailearekin bozkatzeko formularioa.

Ondoren, grabazioa kontsultatu ahal izango da gure webguneko Batzarra atalean.

Batzarrari begira, gogoan izan behar dugu zein garrantzitsua den zure boto-eskuordetza kudeatzea eta guri helaraztea, batzarrera joan ezean.
Izena ematea