2022ko Ohiko eta Ezohiko Batzar Orokorra

2022/05/30
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2-1º – 48014 Bilbao

Deusto Business Alumniko Batzar Nagusietarako deia egiten dizuegu. Bilbon izango da maiatzaren 30ean.

– Aurreikuspenen arabera, Ohiko Batzar Orokorra 17:00etan hasiko da, bigarren deialdian.

– Ezohiko Batzar Orokorra jarraian egingo da, Ohiko Batzar Orokorra egin ondoren.

– Batzarrak telematikoki egingo dira, eta bakarrik bertaratuko dira presidentea,  Agustín Garmendia, zuzendari nagusia, Naiara Tobalina; idazkaria, José San Blas, eta Deusto Business Alumni eta Deusto Business Schooleko ordezkariak.

– Bazkide guztiak zuzenean sartu ahal izango dira Batzarren ospakizunean, gure webgunearen azalean agertuko den bannerraren bidez: www.deustobusinessalumni.es. Sartzeko, zure NAN zenbakia sartu beharko duzu. Webgune pribatu honetan, honako hauek izango dituzu:

–  Zuzenekoaren erreproduzitzailea.

– Galderak egiteko txata.

–  Irakurgailuaren azpian bozkatzeko inprimakia.

– Ondoren, grabazioa gure webguneko Batzarra atalean kontsultatu ahal izango da.

Batzarrei begira, gogoratu nahi dugu garrantzitsua dela zure boto-ordezkaritzak kudeatzea eta helaraztea (independenteak dira ohiko bilerarako eta ohiz kanpoko bilerarako).

Jarraian, botoa eskuordetzeari buruzko informazioa, galderak/iradokizunak, txosten ekonomikorako esteka eta estatutuak aldatzeko proposamena erantsi dira.

Batzarretan izena emateko, argibideak emateko edo informazioa eskatzeko, baita zure iradokizunak eta galderak bidaltzeko ere, gure telefonoetara jo dezakezu beti bezala (944 456 345 – 943 297 331) edo helbide elektronikora: info @ «idba.es»

Oharra: Txosten Ekonomikoa (2021) eta estatutuak aldatzeko proposamena gure webgunean ikus daitezke: www.deustobusinessalumni.es, bazkide gisa sartzeko gakoekin

Izena emateko…