Errefuxiatuei laguntzea, giza-ekintzaren esparruan

2017/05/11
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Zuzenbide Fakultearen Lan Orientaziorako Zerbitzuak (LOZ) 16-17 kurtsoaren azken ekitaldira antolatzen du.

Saioa maiatzaren 11an izango da, 16:00etan, Garate aretoan. Bertan, MATEO AGUIRRE SJk, ALBOAN erakundean zuzendari ondokoa denak, egungo giza-krisiaren testuinguruan ezinbestekoa den ikuspegia emango digu: giza-zerbitzuaren bokazioa eta besteei laguntzearen garrantzia. Horretarako, lekukotza hagitz adierazgarria plazaratuko du: errefuxiatuei laguntzea giza-ekintzaren barne. Agian, lekukotza hori entzundakoan, esnatu eta geure erosotasun-gunetik irtetzeko gai izango gara. Zuzenbideko aditu garenok ere badugu zer ikasi eta zer ekarri esparru honetan.

Joan nahi izanez gero, apuntatu LINK HONETANmaiatzak 9a arte.