Belen Frau, Ikeako Zuzendari Nagusia, Deusto Business Schooleko 2013-14 ikasturteko graduondokoen tituluak emateko ekitaldian

2015/02/27
Icaza aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto Business Schooleko – Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultatea- graduondoko tituluak emateko ekitaldian, otsailaren 27an, Belén Frau Ikeako Zuzendari Nagusiak hitzaldia emango du “ La felicidad es estar siempre en el camino”.

Ekitaldian, 2013-14 ikasturteko tituluak emango zaizkie ikasleei Unibertsitate Master hauek egin dituzten ikasleei:

• Enpresen Zuzendaritzako Unibertsitate Masterra – MBA
  • European and International Business Management Unibertsitate Masterra
  • Giza Baliabideetako Unibertsitate Masterra
  • Kontu Ikuskaritzako Masterra
    Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultateko Deusto Business School
    Espainiako Kontuen Zinpeko Aztertzaileen Institutua (Euskal Herriko Lurraldeko Elkartea)
  • Competitiveness and Innovation Unibertsitate Masterra
  • International Business Unibertsitate Masterra
  • Marketin Aurreratuko Unibertsitate Masterra
    Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultateko Deusto Business School

Etortzekoa bazara, mesedez jakinarazi:

Bilboko campusa

Tel.: +34 944 139 436

• arsierra@deusto.es (Giza Baliabideetako Unibertsitate Masterra eta Kontu-ikuskaritza Masterra).
  • mugarte@deusto.es (European and International Business Management Unibertsitate Masterra)
  • lorena.perez@deusto.es (Marketin Aurreratuko Unibertsitate Masterra – Bilbao).

Donostiako campusa:

Tel.: +34 943 326 600 (luz. 5852 eta 5396)

• iretegi@deusto.es (Enpresen Zuzendaritzako Unibertsitate Masterra, Marketin Aurreratuko Unibertsitate Masterra – Donostia).
  • anabel.ordozgoiti@deusto.es (Competitiveness and Innovation Unibertsitate Masterra eta International Business Unibertsitate Masterra).