Arrakalak eta ahuleziak erakunde handien zibersegurtasun estrategietan

2020/11/23
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Honako hauekin lankidetzan:

Deusto Business Schoolek eta Icade Business Schoolek, HPErekin lankidetzan, atsegin handiz gonbidatzen zaitugu zibersegurtasunari buruzko ekitaldi interesgarri batera. Bertan izango dira Maria del Mar Lopez Gil, Espainiako Gobernuko Presidentetza Kabineteko Segurtasun Nazionaleko Saileko burua, eta Xabier Mitxelena, Iberiako Accenture Securityko arduraduna eta S21sec enpresako sortzailea. Zibererasoei nola aurre egin hausnartu eta eztabaidatuko dute, gaur egun erakundeek eta korporazio handiek jasaten duten mehatxu handietako bat baita.

Ana Fernandez Aberturas, Enterprise Account Manager eta Hewlett Packard Enterpriseko Babes Zerbitzuko Segurtasun buruak moderatuko dute ekitaldia.

Ezarritako osasun-neurriak zorrotz betez, ekitaldia Madrilgo Deusto Business Schoolen egoitzan egingo da, eta hizlariak bertan izango dira, baita parte hartzaile kopuru mugatu bat ere. Hedapena ahalik eta handiena izan dadin, Deustuko Unibertsitatearen Youtubeko kanalean ere emango da.

Izena emateko

Zure izen-ematea onartu ondoren, emaila bidaliko dizugu plaza berresteko.

Informazio gehiago:
indirasantosr@deusto.es