Ekonomia Espezialitatearen 75. urteurreneko ospakizuna | Zuzenbide Fakultatea

2022/03/25
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

2021-2022 ikasturte honetan, Zuzenbide Fakultateko Ekonomia Espezialitatea martxan jarri zenetik 75 urte beteko dira. Zuzenbide ikasketen prestakuntza-osagarri gisa hasi eta Ekonomiaren arloko prestakuntza espezifikoa eskaini nahi zuen titulu entzutetsuenetako bat izatera iritsi da eta zuzenbidean aritu nahi dutenek askotan eskatzen dute.

Martxoaren 25ean, eguerdiko 12etan, oroimen ekitaldia egingo dugu Deustuko Unibertsitateko EntzungelanJosé Manuel Albares Kanpo Arazoetako, Europar Batasuneko eta Lankidetzako ministro jauna izango dugu gurekin. Ekonomia Espezialitateko ikasle ohi denez, bertan izango dela baieztatu digu, egungo egoerak etortzea ezinezkoa egiten ez badio, behintzat.

José Manuel AJosé Manuel Albares ministro jauna

Kanpo Arazoetako, Europar Batasuneko eta Lankidetzako ministroa

Inskripzioa:
Asistentzia presentzialaStreaming(Aukeratu izena emateko bi aukeretako bat: bertaratu edo jarraitu ekitaldia streaming bidez).