PLPE eta PLCE topaketa zikloa| Industria eraldaketarako palanka gisa

2022/05/24
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta ICADE Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaituzte “La industria como palanca de transformación” hitzaldira, Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Publiko eta Korporatiboko Programen (PLPE eta PLCE) topaketa zikloaren barruan.

Ekimen honen helburua da enpresaren errealitateari buruzko hainbat gai jorratzea, bi ikuspuntu desberdinetatik: batetik, korporazio handi batena, eta, bestetik, kudeatzaile publiko batena.

Horretarako, Raül Blanco Díaz Industriako eta Enpresa Txiki eta Ertaineko (ETE) idazkari nagusiak parte hartuko du, eta industriak eraldaketan duen eginkizunari, Europaren etorkizunari eta berrikuntzaren garrantziari buruzko ikuspegia emango du, besteak beste.

Topaketa maiatzaren 24an izango da, 09:00etatik 10:00etara, Deusto Business Schoolen egoitzan, Madrilen (Castelló 76).

EMAN IZENA

Informazio gehiago: