Topaketa zikloa: PLPE eta PLCE | Eraldaketa digitala eta berrikuntza jasangarritasunaren ikuspegitik»

2022/04/26
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta ICADE Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaituzte bigarren elkarrizketa publiko-pribatura, Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Publiko eta Korporatiboko Programen (PLPE PLCE) topaketa zikloaren barruan.

Ekimen horren helburua da enpresaren errealitateari buruzko hainbat gai lantzea, bi ikuspuntu desberdinetatik: korporazio handi baten ikuspegitik eta kudeatzaile publiko batenetik.

Topaketa berri honetan, gurekin izango ditugu Carme Artigas Digitalizazio eta Inteligentzia Artifizialeko Estatu idazkaria eta  Marta Gil de la Hoz Sacyrreko Estrategia, Berrikuntza eta Iraunkortasuneko zuzendari nagusia. Haien ikuspegia emango dute, besteak beste, eraldaketa digitalari, humanismo teknologikoari, berrikuntzaren kudeaketari eta garapen jasangarriari buruz.

Topaketa apirilaren 26an izango da, 09:00etatik 10:00etara, Deusto Business Schoolen egoitzan, Madrilen (C/ Castelló 76).

EMAN IZENA

Informazio gehiago: