Topaketa zikloa: “Trantsizio energetikoa eta hirikoa. Mugikortasun jasangarria eta adimenduna”

Topaketa zikloa:
2020/10/22
Online

Deusto Business Schoolek, Deusto Asuntos Globales – World Affairs & Strategic Issues bidez, Fundación Repsol Fundazioarekin lankidetzan, “Trantsizio energetikoa eta Hirikoa. Mugikortasun jasangarria eta adimenduna” izeneko topaketara gonbidatzen zaitu.

Ekimen hori urriaren 21ean eta 22an izango da, online formatuan, eta hausnarketa kolektiborako eta ezagutza sortzeko prozesu bati hasiera emateko sortu da, energia sistema jasangarri baterantz bideratzeko.

Ekitaldian hainbat politikarik hartuko dute parte, baita energiaren eta mugikortasunaren arloko enpresa ordezkaritza zabal batek eta Deustuko Unibertsitateko ordezkari akademikoek ere, aldaketa bultzatzeko beharrezkoak diren paradigma politiko, arautzaile, ekonomiko, produktibo edo sozialei buruz eztabaidatzeko.

Ekitaldiaren agenda:

10:00 – 11:15 Mahai ingurua 3: “Mugikortasun eta trantsizio energetikoko enpresak”

• Rafael Sterling, Irizar Taldeko zuzendari nagusia
  • Ignacio Pérez-Carasa, ALSAko Erakunde Harremanetarako zuzendaria
  • Gerardo Lertxundi Albéniz, TMB (Transportes Metropolitano de Barcelona) enpresako kontseilari ordezkaria
  • Aitor Arzuaga, IBIL enpresako zuzendari nagusia

Moderatzailea: Fernando Gómez Bezares, Finantza katedraduna Deusto Business Schoolen

11:30 – 12:45 Mahai ingurua 4: “Hiriak trantsizio energetikoaren eragile gisa”

• Alfonso Gil Invernón, Mugikortasun, Ingurumen, Hiria Berroneratzeko eta Garapen Osasungarriko politiketako koordinatzailea Bilboko Udalean.
  • Gorka Urtaran Agirre, Vitoria-Gasteizko alkatea, EUDELeko presidentea (Euskadiko Udalen Elkartea)
  • Gema Igual, Santanderreko alkatea

Moderatzailea: Roberto San Salvador del Valle, Deusto Cities Lab Katedra zuzendaria

13:00 – 13:30 Amaiera eta itxiera instituzionala

• Álvaro de la Rica Aspiunza, Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultateko dekanoa-Deusto Business School
  • Emiliano Lopez de Atxurra, Petronorreko presidentea
  • Juan María Aburto, Bilboko alkatea
  • Arantza Tapia, Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen, Jasangarritasun eta Ingurumen sailburua

Agenda horrek aldaketak izan ditzake.

Topaketa streaming bidez jarraitu ahal izango da: https://www.youtube.com/watch? V = smyX88GQ38E & feature = emb_title

#MovilidadSostenible

Izena ematea