#DISRUPTIVE zikloa Javier Goikoetxearekin, Founder & CEO Grupo NEXT

2016/04/13
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Hiztegiak ematen duen definizioaren arabera, “disruptibo” hitza fisikatik dator eta bat-bateko etena eragiten duenari egiten dio erreferentzia. Ekonomia berrian, disruptibo gisa identifikatzen dira baliorik gehien sorrarazten duten ekintzaileen berrikuntzak. Joan den mendean, Schumpeter ekonomistak sormen disruptibo izenez bataiatu zuen ekintzaile horien jarduera. Ekintzaileek iritsi duten sonak ekarri du berrikuntza disruptiboak IKTekin soilik identifikatzea.

Deusto Business Schoolek #DISRUPTIVE zikloa jarri du martxan jakiteko zeintzuk diren esperientzia berritzaile eta arrakastatsuak sektore tradizional batzuetan; esaterako, turismoan, nekazaritzan, merkataritzan edo osasungintzan.
Hilero ezagutuko ditugu horrelako istorio ekintzaileak, arratsaldeko kafea hartzen dugun bitartean, Deusto Business Schoolen egoitzan, Madrilgo Castelló kaleko 76. Zenbakian.

Oraingo hizlaria Javier Goikoetxea izango da, Founder & CEO Grupo NEXT. Javier Goikoetxeak 20 urte baino gehiagoko esperientzia du teknologia eta zerbitzuen sektoreko negozioak garatzen. Aditua da M2M soluzioetan eta mugikortasunean, proiektu disruptiboekin. Ekintzaile handia da, oinarri teknologikoa duten konpainia batzuk sortu eta martxan jartzen egin du lan, 11 urte eman ditu sortzen eta martxan jartzen DETECTOR, mugikortasun soluzioetan espezializatutako enpresa. Azen urteotan Grupo NEXT sortu eta martxan jarri du. Enpresa Zientzietan lizentziatua da eta Business Schooleko MBA.

Informazio gehiago