Zikloa. Humanismoa eta Lehiakortasuna, Trinidad Jiménez eta Marcelino Orejarekin

2019/11/28
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business School-ek atseginez gonbidatzen zaitu Humanismoa eta Lehiakortasuna solasaldi ziklora. Ekitaldia azaroaren 28an izango da, 13:30ean, Deusto Business Schoolen Madrilgo egoitzan ( Castelló, 76).

Ekitaldi berri honetan, Trinidad Jimenez, Telefonicako Gai Publikoen Estrategia Globaleko zuzendaria, eta Marcelino Oreja, Enagaseko kontseilari delegatua izango dira. Biek partekatuko dute merkatu askea sektore jakin batzuetan arautzeak eta mugatzeak dituen ondorioei buruz duten ikuspegia, humanismoa enpresa lehiakortasunaren iturri izateaz.

Topaketak bazkari-solasaldi formatua izango du, eta Alexander Hughes.-en laguntzaz antolatu da.

IZENA EMATEKO

Argibide gehiago: