#TopDisruptive Zikloa Unai Ansejo eta Ramón Blancorekin

2019/06/13
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Deusto Business Schoolen Disruptive zikloaren edizio desberdin batera.

TopDisruptive da, ATREVIA komunikazio arloko aholkularitzarekin lankidetzan antolatutako eztabaida foroa. Helburu du mugikortasun, energia edo teknologia arloko esperientzia enpresarial apurtzaile eta arrakastatsuenak ezagutzera ematea.

Oraingoan, gurekin izango ditugu Unai Ansejo, Indexa Capitaleko sortzailekidea eta zuzendari nagusia eta Ramon Blanco, Bewater Fundseko sortzailekide eta aholkularia.

Eztabaidako moderatzailea Javier Rodriguez, BNP Paribas gabineteko nagusiakoa, izango da. Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritzan lizentziatua da Deustuko Unibertsitatean eta IESEko MBA.

EMAN IZENA

Unai Ansejo

Indexa Capitaleko sortzailekide eta zuzendari nagusi Unai Ansejo, inbertitzaile instituzionala da, eta hamabost urte baino gehiagoko esperientzia du pentsio planen (Itzarri EPSV) eta ondare handien (Consulnor Gestión) kudeaketan. Horren aurretik, BBVAko front-officerako analista izan zen Accenturen.

Finantzen arloko prestakuntza akademiko zabala du: Zientzia Fisikoetako lizentziatua da eta Ekonomian doktorea Euskal Herriko Unibertsitatean , CFA Charter Holder  eta irakaslea Máster interuniversitario en Banca y Finanzas Cuantitativas.

Ikusi Linkedin

Ramón Blanco

Enpresa Zientzietan eta Zuzenbidean lizentziatua ICADEn (E3). Ramón Blanco Harvard Business School-eko MBA da eta Fulbright beka bat du. Unilever-en marketinean hasi zen lanean. Inbertsio bankuetan jarraitu zuen Banco de Santander-en, eta 1999an autotrade.es sortu zuen, online brokerra eta sozietate nagusia burtsara atera zuena Frantzian. 2002an, Selftrade saldu egin zioten Boursorama Banque-ri (SG taldea, 1.000 milioi euroko burtsako kapitalizazioa du). Boursorama Banque-ko zuzendariorde nagusia izan zen (Frantzia); Onvista Bankeko presidentea (Alemania); Selftrade Bank UK-ko presidenteordea. 2012an etece.com sortu zuen.

Inbertsiogile ere izan da startup ugaritan (idealista.com11870.com, sindelantal.com), 15 aldiz nazioarteko Rugby jokalaria Espainian eta Garrigues-eko finantza merkatuetako masterra da.

Ikusi Linkedin

Argibide gehiago: