Gai Publikoen eta Gobernu Harremanen Mintegiaren VIII. edizioaren amaiera

2021/05/05
Deusto Business School Madrid eta online. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek, maiatzaren 5ean emango dio amaiera Gai Publikoen eta Gobernu Harremanen Mintegiaren VIII. edizioari.

Programa 2016tik egiten ari da, eta Fakultateak korporazio- eta sektore-interesen ordezkaritzan enpresa-jardunbide egokiekin duen konpromisoaren parte da.

VIII. edizioa ixteko, ekitaldia egingo da, eta bertan izango dira Adolfo Suárez Illana, ganbera legegileei buruzko klase magistrala emateko, eta Concha Serrano, Pfizer Españako Erakunde Harremanetarako eta Sarbiderako zuzendaria, hizlari, “La gestión de los public affairs en tiempos de COVID-19″ izeneko hitzaldian.

Ezarritako osasun neurriak zorrotz betez, ekitaldia Madrilgo Deusto Business Schoolen egoitzan egingo da, eta hizlariak bertan izango dira, baita parte hartzaile kopuru mugatu bat ere. Ekitaldia online ere jarraitu ahal izango da.

Eman izena

Aurrez aurre joan nahi izanez gero, Irene Perezekin jarri beharko duzu harremanetan (irene.perez@deusto.es).

PROGRAMA

• 18:00. Ongietorria eta ekitaldiari hasiera Juan Moscoso del Prado, Gai Publikoen Mintegiko zuzendari akademikoa.
  • 18:10. “La gestión de los public affairs en tiempos de COVID-19″ hitzaldia, Concha Serrano Pfizer Españako Erakunde Harremanetarako eta Sarbiderako zuzendariaren eskutik.
  • 18:25. Adolfo Suarez Illana Diputatuen Kongresuko Mahaiko laugarren idazkariaren klase magistrala.
  • 18:45. Eztabaida
  • 19:15. Meritxell Batet Kongresuko presidentearen mezua eta ekitaldiaren amaiera, Almudena Eizaguirre Deusto Business School Executive Education erakundeko zuzendari nagusiaren eskutik.