Ekintzailetza Programen amaiera

2015/07/02
Fundación Rafael del Pino. C\ Rafael Calvo 39, 28046 Madrid

José María Guibert, Deustuko Unibertsitateko Errektorea, eta Julio Luis Martínez, Comillaseko Unibertsitatekoa, PLPE (Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Publikoari buruzko Programa) eta PLCE (Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Korporatiboko Programa) programen amaiera ekitaldian izango dira.
Programan parte hartuko dutenek, arlo publiko eta korporazio munduko Kudeatzaileek, bakoitzak 200 segundoan, Espainiako ekintzailetza ekosistema hobetzeko proiektuak aurkeztuko dituzte. Amaiera ekitaldira joaten direnek proiekturik onenari botoa eman ahal izango diote eta hari buruzko informazio gehiago jaso in situ.

Ekitaldia uztailaren 2an, osteguna, izango da, Madrilgo Rafael del Pino Fundazioan, eta bertan izango dira Luis de Guindos, Ekonomia Ministroa, eta Joaquín Almunia, Europako Batzordeko Presidenteorde ohia.

Zeremoniaren agenda hau izango da:

• 17:30 Hasiera.
    •María del Pino. Rafael del Pino Fundazioa
    •Matías Rodríguez Inciarte. Enpresaburuen zirkulua
    •Luc Theis. Deusto Business School
    •Marta Muñiz. ICADE Business School
  • 17:45 PLPE eta PLCE proiektuen erakusketa. 12 talde, 5 minutu bakoitza.
    •Aurkezleak: Iñaki Ortega eta Alberto Corcostegui (PLPE y PLCE)
  • 18:45 Etenaldia Epaimahaikideek erabakiak hartzeko Joaquín Almunia buru dela.
    Publikoarentzako kontzertua.
  • 19:00 Bukaera
    •Joaquín Almunia. Epaimahaiko Presidentea.
    Proiektu irabazlearen erakusketa. Luis de Guindos Ekonomia Ministroa.

19:30 Ekitaldiaren amaiera. Taldeko argazkiak Errektore eta Agintariekin