Ekintzailetza Korporatiboko Kluba, Iberia Fashion Lead en Accentureko Coro Saldañarekin

2020/01/15
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Ekintzailetza Korporatiboko Klubaren beste edizio batera. Berrikuntza irekiaren arloko nazioarteko jardunbiderik egokienen inguruko eztabaida eta ezagutza foro egonkorra da. Ekimenaren helburua da enpresa handietan aldaketarako kudeaketa hobea egitea, ekintzaileen eta berritzaileen laguntzarekin. Laneko gosari formatuarekin eta 25 parte hartzaile ingururekin, Iberia Fashion Lead-ek Accentureko Coro Saldañak bere esperientziaren berri emango du konfidentzialtasun giroan.

Ekintzailetza Korporatiboko Kluba Chatham House Rules bidez garatuko da. Arau horiek ez dira aplikatuko ekitaldian kazetariren bat egonez gero, kasu horretan argi adieraziko zaie parte hartzaileei.

IZENA EMATEKO

Coro Saldaña

Aditua da bezeroaren eta enplegatuaren esperientzian, moda/retail enpresetan eta fast fashion negozio ereduetan, eta Accenture multinazionalaren moda praktikaren buru da. Industrian 15 urte baino gehiago eman ditu, eta Roberto Torretta diseinatzaileekin eta Pepe Jeans markarekin lan egin du. Azken urteotan moda digitalean espezializatu da Amazon BuyVip eta El Armario de la Tele bezalako proiektuei esker, eta bietan aritu da zuzendari komertzial modura.

Gaur egun hainbat esparrutan ari da, Accenture-n lan egiten du speaker gisa, Women In Tech ekimenarekin, eta hainbat ekitalditan parte hartzen du, 2018ko irailaz geroztik, eta EJE&CON  ekimenean, 2019ko irailaz geroztik. Gainera, irakasle gisa lan egiten du ISEMen Atelier programan. Programa hori aitzindaria da Espainian, eta Fashtech modako startup-en azelerazioan oinarritzen da.

Goi mailako prestakuntza du, besteak beste bi MBA (bata ISEMekoa eta bestea Deustuko Unibertsitatekoa) ditu, marketin digitaleko programa bat Adigitalekin eta berrikuntza-beka bat MIT Sloan Management School ospetsuan.

Accenture

Accenture multinazionalak hainbat zerbitzu eskaintzen ditu: estrategia, aholkularitza, digitala, teknologia eta eragiketak. 120 herrialdetan baino gehiagotan eta 40 sektoretan baino gehiagotan dago, eta Fortune Global 500eko enpresen % 75ekin baino gehiagorekin egiten du lan. Espainian, herrialdeko 100 enpresa handienetako Ibex35 eta 66 enpresen % 80ri baino gehiagori ematen die zerbitzua.

Iruzkin bat