Ekintzailetza Korporatiboko Kluba, José Antonio Arias (Mapfre)

2019/02/19
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Deusto Business Schooleko Ekintzailetza Korporatiboko Klubera. Nazioarteko praktikarik onenen inguruko eztabaida eta ezagutza foro egonkorra da, berrikuntza ireki izenez ezagutzen denaren arlokoa. Ekimenaren helburua da enpresa handien aldaketarako kudeaketa hobea erraztea, ekintzaileen eta berritzaileen laguntzarekin. Laneko gosari erara antolatuta, 25 parte hartzaile elkartuko dira, enpresa handietako zuzendariak, konfidentzialtasun giroan, berrikuntza irekian euren korporazioaren esperientzia besteei erakusteko.

Izena ematea

José Antonio Arias

José Antonio Ariasek bere ibilbide osoa eman du MAPFRErekin, orain duela 24 urte hasi zen harremanetarako zentro batean lanean. Garai horretan nazioarteko esperientzia izan du, 15 urtez, Latinoamerikako hainbat herrialdetan zuzendaritzako lanpostuetan.

Bere ibilbidean, Ogasun, Eragiketa, Teknologia eta Prozesuen eta Bezeroaren Arretarako arduraduna izan da. Bere azken aurreko lanpostuan MAPFREko zuzendari nagusia izan zen Erdialdeko Amerikako sei herrialdeetarako, 2010etik 2014ra bitartean, Panaman.

2014 urteaz geroztik, MAPFREko Operazioen Zuzendariorde Nagusia da, eta Chief Innovation Officerrekin ere lanean ari da apirilaren 1etik aurrera.

Berrikuntza MAPFREn

MAPFREk zortzi hamarkada baino gehiago daramatza eraldaketei aurre egiten. Horregatik, jakitun da haiek finkatzeko eta aurrea hartzeko prest egotearen garrantzitsua dela, batez ere, gaur egun bezala, abiadura handian gertatzen badira.

Aseguru konpainia bete betean ari da lanean, gaur egungo bezeroaren hiru eskakizun nagusiei erantzuteko: berehalakotasuna, kanal guztietan integratzea eta gero eta eskaera pertsonalagoari erantzuteko.

Beren gaitasunak ustiatzeaz gain, sinergiak bilatzen ditu beste eragile batzuekin emaitzak hobetzeko. Era berean, jakitun da aurretik iristen direla, insurtech maparen barruan sturtup berriekin lerrokatzeko gai badira eta bizitzen ikasten badute.

MAPFREk, sei hilabeteren barruan, venture capital sortu du, arrisku kapitalean inbertsioak bideratzeko, eta Insur_Space azeleragailu bikoitza jarri du abian, (azaroan inauguratu zen) eta langileek, bazkideek eta merkatuek oso ondo jaso dute.

Era berean, proiektu zehatzak bideratzeko berrikuntza bulegoak ireki ditu eta barne-ekintzailetza eredu oso bat abiarazi du, eta emaitza bikainak lortu ditu.

Informazio gehiago:

irene.perez@deusto.es