Bazkari Solasaldia Carlos Sallé Iberdrolako energia eta klima aldaketa politiken eta zuzendariarekin

2019/06/04
Torre Iberdrola – Planta 24. Plaza Euskadi, 5 – 48009 Bilbao

Alumni DBAk Deusto Business Alumni Bazkari Solasaldira gonbidatzen zaitu, Carlos Sallé Iberdrolako energia eta klima aldaketa politiken eta zuzendariarekin. Hitzaldiaren izena hau izango da: Aldaketa klimatikoari aurre egitearen erronkak eta aukerak. Ekitaldiak Iberdrolaren lankidetza du.

Klima aldaketa eta haren jatorri antropogenikoa era askotako eta hazkunde esponentzialeko arazoak sorrarazten dituen errealitatea da gaur egun. Zientzialariak aspalditik egon dira horretaz gu ohartarazten. Eta planeta osoko klima gertakizun gogorren errealitateak erakusten ari digu. Espainia klima aldaketaren eragina gehien pairatzen ari diren herrialdeetako bat da. Beharrezkoa da ekoizpen eta kontsumoaren eredu jasangaitza aldatzea, eta hori guztion betebeharra da: administrazioak, sektore pribatua, GKE, herritarrak, unibertsitateak eta abar. Aldaketa klimatikoaren aurkako borroka ez da bakarrik betebehar etiko bat. Izan ere, egingarria da modu eraginkorrean emisio baxuko teknologia aurrerapenei esker, aukera ugari sortuz beren ardura esparruan ekonomia deskarbonizatzearen alde egiten dutenentzat. Mugimendu gizarte, lege, erregulazio eta finantza mugimenduek gero eta gehiago ari dira aldaketa hori eragiteko presioa egiten, eta horrek arriskuak areagotzen ditu deskarbonizaziorako estrategiak dituztenentzat.

Oraingo honetan, Iberdrola Dorreko 24. solairuan izango da, ekainaren 4an, asteartea, 14:00etan.

Beharrezkoa da eraikinera sartzeko sarreran NANa aurkeztea eta izena emanda egotea.

Sarrerako sartzeko kontrola dela eta, arren eskatzen dizuegu 13:40an heltzeko.

Izena emateko…