Bazkari solasaldia Carlos Torres BBVAko CEOarekin

2017/03/16
Gran Hotel Domine Bilbao. Alameda Mazarredo, 61, 48009 Bilbo, Bizkaia

Alumni DBAk gonbidatzen zaitu Deusto Business Alumniren bazkari eta solasaldira, bertan izango da Carlos Torres, BBVAko CEOa

Torresek hitzaldia eskainiko digu, BBVA Creando Oportunidades izenburupean. Hitzaldian azalduko du zein estrategia erabiltzen duen BBVAk etengabe aldatzen ari den ingurunearen eraldaketan buru izateko, teknologia eta datuak erabilita aldi berri honetako aukerak guztien eskura jartzeko.

Bazkariaren ondoren, debatea egongo da, eta hizlariak galdera guztiei erantzungo die.

Lekua: Domine hotela – Bilbao – Alameda Mazarredo, 61. zk
Eguna: 2017ko martxoaren 16a, osteguna.
Ordua: 14:00etan.

Ekitaldiaren babeslea: EY Erasmus +