Bazkari solasaldia Sener taldeko kontseilari delegatu Jorge Undarekin

2019/10/17
Hotel Domine. Alameda Mazarredo, 61 – 48009 Bilbo

Alumni DBAk gonbidapena egiten dizu Bazkari-Solasaldian parte hartzeko. Oraingoan, gurekin izango dugu Jorge Unda, Sener taldeko kontseilari delegatua. Hitzaldi hau eskainiko du: “Sener, un proyecto empresarial en cambio permanente”.

Deusto Business Alumniren ekitaldia da, Deloitte-rekin lankidetzan garatua eta Domine hotelean eskainiko da.

Mahaian izango dira, Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentearekin batera, Pablo Mugica, Deloitteko bazkide zuzendaria estatuko iparralderako, eta Alvaro de la Rica, Deusto Business Schooleko dekanoa.

Izena emateko…