Nola ikasten du gure burbuinak? Neurohezkuntzaren ekarpenar unibertsitateko irakaskuntzarako.

2019/05/08
110 atetoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Asteazken arratsalderako plan ezin hobea proposatzen dizugu berriro ere, kafe on baten inguruan neurohezkuntzatz hitz egoteko aukera.

Oraingo honetan, Natalia Ojeda izango da gurekin, neurohezkuntzak unibertsitateko irakaskuntzari, bai presentzialari zein online irakaskuntzari, egin ahal dizkion ekarpenei buruz hitz egingo digu.

Ekitaldia neurohezkuntzaren aplikazioan interesatuta dagoen unibertsitateko langile guztiei zuzenduta dago, irakaskuntza metodo berriei buruz hausnarketa egin eta gaur egun unibertsitatean ematen den irakaskuntza moda aldatu dezaketen inguruan hitz egin. Zure zain gaude!

Izena eman dezakezu hurrengo  estekan

Informazio gehiago nahi baduzu, idatzi  ecampus@deusto.es