Nola esku hartu narriadura kognitibo larrian eta dementzia aurreratuetan?

2023/04/22
Universidad de Deusto

DESKRIPZIOA

Snoezelen holanderaz bi “snoffelen” eta “doezelen” hitzen uzkurdura bat da, “usaindu” eta “lo egin edo erlaxatu” esan nahiko luke.

Snoezelen espazioa bereziki egokitutako gela da, zentzumen-esperientzia desberdinak eskaintzeko teknikoki prestatutako materialarekin.

Gaur egun, zentro guztiek ez dute horrelako aretorik, eta, horregatik, garrantzitsua da nabarmentzea zentzumenak estimulatzeko lana baliabide oso sinpleekin eta askotariko espazioetan egin daitekeela, giro zehatzik behar izan gabe.

La estimulación sensorial ofrece una técnica de intervención específica para los casos de demencias muy avanzadas donde el propio deterioro limita la aplicación de otro tipo de técnicas.

HARTZAILEAK

Psikologia eta psikiatriako ikasleak eta osasun mentaleko profesionalak, hala nola psikologoak eta psikiatrak.

Estudiantes de psicología y psiquiatría y profesionales de la salud mental como psicólogos y psiquiatras.

Hizlaria: Ana Yedra

Izena ematea, Alumni ez direnentzat: 60€