Nola prebenitu Eskola Jazarpena ikastetxeetan.

2017/05/31
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto Alumnik Ikastetxeetan Bullyinga detektatzeari eta prebenitzeari buruzko jardunaldia antolatu du, Iñaki Piñuel doktorearen parte hartzearekin.

Eskolako jazarpenean eta indarkerian oso aditua eta Eskolako Jazarpen eta Indarkeriari buruzko Cisneros ikerketen egilea da, baita AVE eta TEBAE Testena ere bai. Iñaki Piñuel doktoreak, modu praktikoan azalduko du nola ezarri dezakeen ikastetxe batek bullynga edo eskolako jazarpena prebenitzeko plana ikasgeletan.

Era berean, AVE© Programa deskribatuko du, gida praktikoa da prebentziorako programa eraginkorra garatzeko eta modu proaktiboan azaltzen du bullynga pairatzeko arriskua.

Informazaio gehiago eta izen ematea.