Hitzaldia. “Big Data: Generando valor en las empresas y en la sociedad”

Hitzaldia.
2017/11/07
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Big Dataren Teknologiak programako diplomak emateko ekitaldiaren barruan (Madrilen, 2017ko 1. edizioa), Deusto Business Schoolek eta Deusto Ingeniaritzak atsegin handiz gonbidatzen zaituzte hitzaldi honetara: “Generando valor en las empresas y en la sociedad”. Hizlaria izango da Elena Gil Lizasoain, LUCA Telefónicak bezero korporatiboentzako duen Big Data zerbitzuen unitateko CEOA.

Elena Gil Lizasoain

Telefónica Taldeko Big Data B2Bko Zuzendari Nagusia da eta CEOa, Telefónicako Big Datako LUCA Data Driven Decisions unitatean. Ekonomia eta Enpresa Zientzietan lizentziatua da Deustuko Unibertsitatean eta MBA, MIT Sloan School of Management-en. Ikasketak egin zituen Berkeley-ko Unibertsitatean (AEB) eta Lilleko EDHECen (Frantzia). Telefónica taldean sartu zen 2000. urtean. Zuzendaritzako postu garrantzitsuak izan ditu Enpresa handietan, Telefónica Internacional-eko ETEetan eta negozioetan. 2014 eta 2016 bitartean, Telefónicak Big Datan izandako eboluzioa lideratu zuen, bai barruko eraldaketa, bai kanpoko monetizazioa, Taldeko Bi & Big Datako arduradun nagusi modura. Telefónican sartu baino lehen, McKinsey and HI Holding – Iberdrola (Espainia) eta Mitchel Madison Group-en (AEB) egin zuen lan.

Izena emateko

Ekitaldiko agenda

• 18:00 Ongietorria eta sarrera
    • Iñaki Ortega, Deusto Business Schooleko zuzendaria Madrilen.
    • Asier Perallos, Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateko dekanoa.
  • 18:15 Lectio brevis Big Data: Generando valor en las empresas y la sociedad
    • Elena Gil Lizasoain, Telefónica Taldeko Big Data B2Bko Zuzendari Nagusia da eta LUCA Data Driven-eko CEOa.
  • 19:00 PTBD lehenengo promozioaren diplomak ematea

Ekitaldiaren amaieran koktela eskainiko da.

Informazio gehiago

Irene Pérez