Emilio Ontiverosen hitzaldia: La economía y la incertidumbre geopolítica global

2017/02/03
Gradu aretoa. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Espainiako ekonomiak bitartekotasun politikoaren aldian hazkunde positiborako erritmoa izan du, kanpoko faktoreei esker, hala nola lehengaien prezioa eta Europako Banku Zentralaren laguntza berezia. 2017rako estatuko eta nazioarteko zalantza politikoak daude, hazkundean eta enpleguan eragin handiagoa izan dezaketenak.  Gure ekonomia kanpora irekita dagoenez, Europako edo AEBetako ziurgabetasun politikoak eragin handiagoa izan dezake estatuko egonkortasun politikoak baino. Emilio Ontiverosek eragin horiek aztertuko ditu hitzaldian, ahaleginduko da 2017rako espero den hazkunde txikiaren arrazoiak aurreratzen.

Deusto Business Schooleko Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboaren hasiera dela eta egingo da ekitaldia, Elkargiren lankidetzarekin.

Sigue la conferencia por streaming en el siguiente enlace:

Izen ematea

Emilio Ontiveros:

Deusto Business Schooleko Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboko irakaslea da.  Enpresa Zientzietan lizentziatua eta doktorea. Enpresaren Ekonomiako katedraduna da Madrilgo Unibertsitate Autonomoan. Analistas Financieros Internacionales, S.A eta Afi Finantza Eskolako sortzailea eta lehendakaria da. Erakunde ekonomiko eta sozial garrantzitsuetako kide eta lehendakaria da, eta hainbat sari jaso ditu bere ibilbideagatik. Liburu batzuen egile eta egilekidea da, horretaz gain hainbat artikulu eta lankidetza egin ditu nazioarteko ekonomia eta finantzei buruzko aldizkari espezializatuetan.

Informazio gehiago:

Leire Arrazola