Jordi Albaredaren hitzaldia: Pienso (y vendo) luego existo

Jordi Albareda

2017/11/09
Colegio Oficial de Ingenieros Industriales de Bizkaia. Alameda de Mazarredo 69. Bilbao. Bizkaia

Jordi Albareda

Merkataritzako Zuzendaritza Programako eta Marketin espezialitateko Salmenten Zuzendaritzako irakaslea, Deusto Business Schoolen. Karrera profesionalaren barruan, estatuko Iparraldeko zuzendaria izan da eta Leroy Merlingo Zuzendaritza Batzordeko kidea, gainera Bizkaian Leroy Merlin zabaltzeko lanetan aritu zen, hasierako etapan merkataritza eta estrategiako lidergoaren arduraduna izanik. Aurretik, aholkularitza enpresetan egin du lan, esaterako, McKinsey & Company eta Arthur Andersen enpresetan.

Gaur egun, hainbat proiekturen ekintzailetzan ari da teknologia berrien arloan, gizarte berrikuntzan, artean eta kulturan. “Fair Saturday, un día para cambiar el mundo a través del arte y la cultura” kultur mugimenduaren sortzailea da eta GKEen eta gizarteko proiektuen ohiko laguntzailea. Deustoko Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritzan lizentziatua da, Marketin espezialitatean.