José Luis del Val-en hitzaldia: Industria 4.0. Las claves de la nueva revolución industrial

2016/12/01
Colegio Oficial de Ingenieros Industriales de Gipuzkoa. Zubieta 38, bajo Donostia

Erakunde eta negozioen eraldaketa digitalak bete-betean harrapatu du industria mundua. Palanka teknologiko batzuek aukera ematen dute fabrikazio prozesuak pertsonalizatu eta deslokalizateko eta ezagutzeko gure prozesua, produktua eta bezeroa, gure negozioa doitu eta aurreikusteko.

Gainera, garrantzitsuena dena, negozio ereduen eraldaketa Gauzen Interneta oinarri duten zerbitzuetarantz bultzatzen dute.

• Badakigu zeintzuk diren palanka teknologiko horiek?
  • Badakigu nola atera etekina gure erakundeetan duten potentzial eta eraginari?
  • Prestaturik gaude gure negozio eredua eraldatzeko?

Hitzaldian, José Luis del Valek gakoak emango dizkigu industria iraultza hori ulertzeko.

Izen ematea

José Luis del Val. Industria Ingeniaria eta Informatikan doktorea. Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateko irakasle katedraduna da, Telekomunikazio Sailean. Ingeniaritza Fakultateko dekanoa izan zen eta Ikerketa, Berrikuntza eta Ekintzailetzako errektore-ordea. Gaur egun, Agente Ekonomiko eta Sozialekiko harremanetarako zuzendaria da eta Industria 4.0 Programako arduraduna, Deustuko Unibertsitatean. Hainbat artikulu eta hitzaldiren egilea da eta ikerketa proiektuetan hartu du parte eta oraintsu ekintzailetzarekin lotutako ekimenetan. Gainera, ekintzailea da, Unibertsitateko spin-off bat sortu du eraldaketa digitalaren arloan, informazioaren kudeaketaren bidez.

Programei buruzko informazio gehiago:
Iratxe San Vicente
Emaila: iratxe.sanvicente@deusto.es

4 iruzkinak

1. Hola buen día

Soy alumna del instituto tecnológico de Culiacán e integrante del comité de ingeniería industrial. Nos interesa que imparta una conferencia acerca de la carrera y que nos hable sobre la industria 4.0, la fecha seria el 18 de Abril del año en curso.

Quedo a la espera de su respuesta

2. Cordial saludo, estoy interesada en obtener información sobre el costo para dictar la conferencia Industria 4.0. Las claves de la nueva revolución industrial. Me gustaría saber con quien puedo contactarme.

Muchas gracias.