Jacinto Bátiz Canteraren hitzaldia: “Humanizar el cuidado a las personas que sufren”

Jacinto Bátiz Canteraren hitzaldia:
2019/09/11
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Datorren asteazkenean, irailaren 11n, 19:00etan, Humanizar el cuidado a las personas que sufren izenburua duen hitzaldia emango du Jazinto Bátiz doktoreak, Deustuko Unibertsitateko Bilboko campuseko Garate aretoan. Ekitaldiaren antolatzailea Teologiako Fakultatea da.

Jacinto Bátiz Cantera San Juan de Dios ospitaleko “Instituto Para Cuidar Mejor” saileko zuzendaria da eta Deustuko Unibertsitateko Teologia Fakultateko “Osasun arreta humanizatzeari eta gizarte eta osasun esparruetan laguntza espirituala emateari buruzko aditua”.

Iruzkin bat