Hitzaldia |Epe luzerako aurrezkiaren erronka eta enplegu plan berriak

2022/12/15
34. gela. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Jakin nahi duzu zein den enplegu pentsioen planak bultzatzeko Jaurlaritzak onartutako arau esparru berria? Nola aldatu da errealitatea enpresa eta administrazioentzat? Zeintzuk dira Euskal Autonomia Erkidegoko pentsio sistema publikoaren osagarri diren epe luzerako aurrezte moduak?

Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko asmoz, Deusto Business Schoolek eta Ibercajak “El reto del ahorro a largo plazo y los nuevos planes de empleo“hitzaldira gonbidatzen zaituzte. Hitzaldia Ibercaja Pensioko zuzendari nagusi José Carlos Vizárraga Catalánek emango du.
Eskola magistrala abenduaren 15ean izango da, 17:30ean, Bilboko Deusto Business Schoolen (La Comercial eraikineko 34. gela), Finantza Zuzendaritzako Aditu Programaren barruan.

Izena emateko

Informazio gehiago: