Hitzaldia|Next Generation funtsak enpresaren mundura aplikaturik

2022/02/03
34. gela. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Next Generation funtsen helburua da enpresak sortzea eta I+G+Bn inbertitzen laguntzea, hainbat hobari fiskalen bidez.

Baina, zeintzuk dira maila publikoan eta pribatuan planteatutako jarduera-ildo zehatzak? Eta zein erronka teknologikori egin behar diete aurre? Zergatik hartzen dute garrantzi berezia berrikuntzak, digitalizazioak eta iraunkortasunak?

Gai horietan sakontzeko helburuarekin, Deusto Business Schoolek eta Ibercajak “Next Generation funtsak enpresaren mundura aplikatuak” jardunaldira gonbidatzen zaituzte. Jardunaldi hori JJosefina Piñón,Mazarseko Europako Lankidetza eta Funtsen Saileko zuzendariak eta Ángel Sánchez Siloko lankidetza publiko pribatuko bazkideak emango dute.

Ekitaldia otsailaren 3an izango da, 18:30ean, Deusto Business School-eko 33. gelan, Bilbon (Agirre anaiak kalea, 2).

EMAN IZENA

Bertaratutakoen segurtasuna zaintzeko, ekitaldiak edukiera mugatua izango du. Parte hartzeko aukerarik ez dutenek zuzenean jarraitu ahal izango dute ekitaldia streaming bidez.

Informazio gehiago:

Erich Ibarrola