Hitzaldia: Industrias extractivas, conflictos y desarrollo en América latina

2015/06/25
Liburutegiko 6. gela. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Etika Aplikatuko Zentroak, Alboan, Gatazkarik gabeko teknologia eta Pedro Arrupe Giza Eskubidearen elkartearekin lankidetzan, hitzaldia antolatu du: Industrias extractivas, conflictos y desarrollo en América Latina: lecciones tras una década de políticas favorables a la extracción.

Hizlaria Anthony Bebbington izango da, Clark Universityko Geografiako Graduondoko Eskolaren zuzendaria eta US National Academy of Sciences (2009) eta American Academy of Arts an Sciences (2014) erakundeetako kidea. Anthonyren ikerketa lanetan, nekazaritzako aldaketarako ekologia politikoa aztertzen da, hain zuzen ere erauzketa industria eta gatazka sozioanbientalak, mugimendu sozialak, indigenen elkarteak eta bizitzeko baliabideak.