Hitzaldia: La Gestión de la Innovación como motor de la Competitividad Empresarial

2015/11/04
Cámara de Navarra. c/ General Chinchilla, 4 Pamplona

Lehiakortasun handiagoranzko bidea egiteko beharrezkoa da enpresek berrikuntzaren kudeaketa egitea, hau da, aldaketaren kudeaketak ezagutzan oinarrituta eta balioa sortzen duena izan behar du.  Enpresek etengabe antzeman, sustatu eta burutu behar dituzte, produktu berriak, prozesuak eta zerbitzuak, bezeroentzako eskaintza erakargarriagoa izan dadin eta erakundeentzako errentagarriagoa. Enpresan egindako berrikuntza guztiek izan behar dute emaitzen kontua hobetzekoak. Horregatik, beharrezkoa da enpresan berrikuntza prozesuak ezartzea, berrikuntza kudeatzea, eta, batez ere, huts egiteko beldurrik ez izatea.

Francisco Gonzalez Bree Business Administration-eko doktorea da, Kingston Business School-en (Kingston University, London) eta MBA, Edinburgh University Business Schoolen. Gaur egun, zuzendari akademikoa da Deusto Business Schooleko Master in Business Innovationen. Marketing zuzendari izan da Anboton, munduko Startups onena 2010ean. 15 urte baino gehiagoan egon da multinazionaletako zuzendaritza postuetan eta esperientzia zabala du hainbat Startups enpresari laguntzen negozio plan eta ereduetan.

Informazio gehiago